וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים לך את הגיל בידיים

מערכת וואלה! בשיתוף פיור לייזר

23.9.2014 / 8:24

גם אם ממש תתאמצו להסתיר את הגיל, יש מקום אחד מלבד תעודת הזהות שלכם, שבו לא תוכלו לזייף. כפות הידיים שלכם. אז איך בכל זאת תוכלו להערים על הזמן?

מריחת קרם ידיים. ShutterStock
משקיעים בפנים, שוכחים את הידיים/ShutterStock

השקעתן בעצמכם לאורך השנים. מרחתם קרמים על הפנים והצוואר, נזהרתם מאור השמש, אולי אפילו עשיתם טיפול מתיחה קטן, אבל דבר אחד שכחתם. כפות הידיים שלכם, אלה שמשרתות אותכם כל השנים, חשופות לאור השמש ולחומרי הניקוי המייבשים, הן אלה שבסופו של דבר יסגירו את הגיל האמיתי שלכם.

הסימנים על הידיים, אינם מסתכמים בכתמי פיגמנטציה כהים שמופיעים לרוב בגילאי חמישים פלוס, אלא כוללים עור מקומט ולא גמיש וורידים בולטים, כאשר אלה קורים בשל הדלדלות המאגרים החיוניים להחייאת העור, כמו קולגן ואלסטין. בניגוד לעור הפנים, בכפות הידיים לא מבוצעים ניתוחי מתיחה. אז איך בכל זאת תחזירו את הנפח והזוהר אל עור כפות הידיים שלכם?

הזרקות לחידוש העור:
הטיפול נעשה בעזרת חומרים טבעיים המוזרקים אל מתחת לעור של כפות הידיים. החומר שמורכב מקולגן, ויטמין סי וחומצה הילואורנית נספג לתוך העור, מעניק לו לחות ואלסטיות וגורם ליצובו ומתיחתו בהליך טבעי שאינו משאיר סימנים. בניגוד לטיפולים אחרים, מרקם העור כבר לאחר הטיפול הראשון משתנה והופך רך, גמיש וזוהר יותר. הטיפול מתאים לכל סוגי העור, לכל הגילאים ולכל העונות וכבר אחרי טיפול אחד תראי ותרגישי בהבדל ללא תופעות לוואי.

לעוד מידע על הטיפול החדשני

קרמים:
רוב הקרמים שנמכרים כיום מכילים פפטידים שמעלים את יצור הקולגן, מה שתורם באופן מוגבל להחלקת העור ולהגמשתו. הקרמים שמצויידים במסנני קרינה ובלחות, יכולים להועיל למרקם העור, אך אם הזנחתן את כפות הידיים שלכן במהלך השנים והן היו חשופות לפגעי השמש והשנים, הקרמים לא יוכלו להעלים את הקמטים ולהחזיר את השנים אחורה. את הלחות כן.

פילינג:
פילינג הוא לא רק סבון גרגירי שנועד להוריד את התאים המתים של העור וכיום קיימים טיפולים של פילינג כימי בדרגות שונות שנועדו להצעיר את העור. הפילינג השטחי שכולל מריחת מסכות, גורם לקילוף של העור ולתחושת רעננות שנמשכת לכמה ימים בלבד והוא נחשב ליעיל נגד הופעת כתמים שטחיים. בפילינג הבינוני, נעשה שימוש בחומצות שיוצרות כוויה מבוקרת על העור, וכך נוצרת שכבת עור חדשה. הפילינג העמוק שמגיע אל השכבות העמוקות יותר של העור, כולל שימוש בחומצות בריכוז גבוה ובמכשור כמו לייזר, כלי שיוף או גלי רדיו שמותירים תוצאות של חידוש העור לכמה שנים. לטיפולי הפילינג, אומנם אחוזי הצלחה טובים, אך הם אינם מתאימים לכל גיל וסוג עור ולא מומלץ לעבור אותם בקיץ, מפני שהם יוצרים כתמי פיגמנטציה.

  • עוד באותו נושא:
  • קמטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully