וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחיות שגילו את המתכון לאריכות ימים

20.4.2014 / 9:00

שלוש אחיות אמריקאיות ששרדו מלחמות עולם ואת השפל הגדול נפגשו אחרי עשר שנים בנפרד, כשהן כולן בנות למעלה מ-100. הן התבקשו לגלות מה עזר להן להישאר צעירות

אחיות בנות למעלה מ-100. people, צילום מסך
משמאל: רות בראנום, רובי קוקס ורוז שולס. צילום מסך מתוך people/צילום מסך, people

שלוש אחיות בנות למעלה מ-100 גילו את הסוג לאריכות חיים והן מוכנות לחלוק אותו עם העולם.

האחיות – רובי קוקס, רות בראנום ורוז שולס – שלושתן בנות למעלה מ-100 שרדו מלחמות עולם ואת השפל הגדול, והן כאן כדי לספר. השבוע הן התראיינו למגזין PEOPLE והתבקשו לגלות את הסוד שלהן לחיים ארוכים ובריאים.

"המוטו שלי הוא - עדיף להישחק מאשר להחליד", סיפרה רות ברנום בת ה-104. בין אם זה לנהל את חנות המכולת שלה במשך 30 שנה ובין אם היא נשארת בבית, לדעתה הדבר הכי חשוב הוא להישאר פעיל.

רובי קוקס, בת 110 ומורה לשעבר, דווקא מוצאת את הכוחות שלה במקום אחר. "אמונה יכולה להקל על כל הלחצים", היא מסבירה, ונותנת את הקרדיט לבריאותה ואורך חייה לאמונתה באלוהים.

בעבור שולס, בת 101, שעבדה כשכירה של משרד האוצר האמריקאי, הסוד הוא בכלל תזונה נכונה ובריאה, שלה ושל משפחתה. האחיות – וארבעה אחים נוספים שמתו במהלך השנים – נהגו לבשל בביתם הכל, תוך שימוש במצרכים שגדלו בחווה המשפחתית שלהם.

הגשימו את החלום של רוז
דרכיהן של האחיות נפרדו במרוצת השנים, והן לא התראו בעשר השנים האחרונות. עד לשבוע שעבר. עובד בבית האבות של רוז יצר קשר עם שתי אחיותיה בעזרת ארגון המסייע לקשישים להגשים את חלומותיהם.

מתנדבים של הארגון הוציאו לפועל את המפגש בבית האבות של רובי בת ה-110, ותיארו אותו כאחד החלומות המרגשים ביותר שזכו להגשים.

בננה ליום ומשככי כאבים
בספטמבר האחרון מת בניו יורק סלוסטיאנו סנצ'ז-בלזקז בן ה-112 שהוכרז על ידי ספר השיאים של גינס כגבר המבוגר בעולם, סנצ'ס-בלזקז, מוזיקאי שעבד ככורה פחם, נולד ב-8 ביוני 1901 בכפר בספרד, ונהג לנגן בחליל מסורתי.

כשנשאל אז מה עזר לו להגיע לגיל המופלג, סיפר כי הוא נהג לאכול מדי יום בננה אחת ונטל משככי כאבים. בתו ג'ונסון טענה מנגד: "אני חושבת שזה בזכות העובדה שהוא אדם עצמאי ועיקש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully