וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אפשר להעלים סימני מתיחה?

מערכת וואלה! בשיתוף פיור לייזר

19.9.2014 / 9:40

90% מהנשים סובלות מהמפגע האסתטי הזה בעקבות דיאטות והריונות שעברו במהלך השנים. מריחת קרמים ושמנים יכולים לשמש כטיפול מניעתי, אבל כדי להיפטר מהסימנים כבר תצטרכו יותר

שאיבת שומן. ShutterStock
מפגע אסתטי שמופיע אחרי הריונות ודיאטות/ShutterStock

התמדתם כל הקיץ בדיאטה ורזיתם. למען האמת הורדתם ממשקלכם כל כך הרבה קילוגרמים שעכשיו נותרתם עם מפגע חדש במקום שומנים - סימני מתיחה, או בשמם המקצועי, סטריאות. הסטריאה היא צלקת שנגרמת ממתיחת העור, עד כדי קריעה של רקמות החיבור, כך שכל מי שעלה וירד במשקל, אם זה בעקבות היריון או דיאטה, עלול לסבול מהמפגע האסתטי הזה. לפעמים זו בכלל הגנטיקה שלכם שיוצרת את סימני המתיחה.

סימני המתיחה מופיעים בעיקר במקומות שבהם יש הצטברות של שומן כמו הבטן, הירכיים, הישבן והחזה, ולרוב הם יגיעו בצורת פסים עבים או דקים, מאוזנים או מאונכים. בשלב הראשון סימני המתיחה עוטים צבע ורדרד יותר, ובמהלך השנים הם כבר הופכים לבנים ונראים לעין.

איך מטפלים בזה?
ישנן כמה שיטות טיפול, חלקן יעילות וחלקן פחות, אבל בדבר אחד אין ספק, ככל שתקדימו לטפל בסימני המתיחה, כך הסיכוי שהם יעלמו גדול יותר.

חידוש העור: הזרקות תת עוריות
הטיפול נעשה בעזרת חומרים טבעיים המוזרקים היישר למיקום סימני המתיחה בגוף. החומר שמורכב מתערובת טבעית של קולגן, ויטמין סי וחומצה הילואורנית נספג לתוך העור, מעניק לו לחות ואלסטיות וגורם ליצובו ומתיחתו בהליך טבעי שאינו משאיר סימנים. בניגוד לטיפולים אחרים, מרקם העור כבר לאחר הטיפול הראשון משתנה והופך רך, גמיש וזוהר יותר. הטיפול מתאים לכל סוגי העור, לכל הגילאים ולכל העונות וכבר בטיפול הראשון תרגישו ותראו את ההבדל.

לעוד מידע על הטיפול החדשני

קרמים, משחות ושמנים
כל המוצרים למריחה שמוצעים בחנויות ובבתי המרקחת, אכן מוסיפים לעור לחות ומשפרי את גמישותו, ובמקרים מסויימים אף יכולים מעט לטשטש את הסימנים, אך הם לא יכולים להעלימם לחלוטין. קיימים כיום בשוק קרמים עם פפטידים שמעודדים את יצירת הקולגן והאלסטין בעור ומגמישים אותו. נשים בהיריון משתמשות בשמן נבט חיטה כדי להזין את העור ולמתן את מתיחתו. אך לא מדובר בפתרונות קסם והם יעילים בעיקר טרם הופעת הסימנים, כמניעה.

טיפולי לייזר
טיפול הלייזר מטשטש את הרקמה המצולקת בעזרת קרן וגורם לשיפור מראה העור ולכיווצו באיזורים המטופלים. קרן הלייזר מחממת וממריצה את התאים ומעודדת יצור של קולגן ואלסטין. ההחלמה לאחר טיפול הלייזר אורכת כשבוע ונדרשים כחמישה טיפולים ולאחריהם אף טיפולי השלמה נוספים לאחר כחצי שנה. הטיפול אינו מתאים לכל סוגי העור ולכל הגילאים ויש להתייעץ עם רופא לפני שמתחילים.

תזונה
לתזונה יש חשיבות גדולה למראה העור שלנו. על מנת ולשמור על לחות וגמישות העור, ולנסות ולמנוע את הופעת סימני המתיחה יש לאמץ תפריט שנשען ברובו על חלבון (ביצים ודגים למשל), על ויטמינים (ירקות ופירות) ועל דגנים מלאים. וכמובן לא לשכוח לשתות הרבה מים שיעניקו לעור לחות ויגנו עליו מפני התייבשות. מכיוון שלגנטיקה יש גם כן תפקיד בהופעת סימני מתיחה, מומלץ לא להזניח את הזנת העור גם מבחוץ.

  • עוד באותו נושא:
  • לייזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully