וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 המאכלים שישאירו אתכם צעירים

24.8.2014 / 10:22

למה לשלם הרבה כסף על קרמים יקרים כשכל מה שאתם צריכים לעור מושלם נמצא מתחת לאף שלכם, או יותר נכון במקרר שלכם. רשימת 10 המזונות שיעזרו לכם להוריד את השנים מהפנים

אגוז מלך. ShutterStock
ישמור לכם על העור זוהר. אגוז מלך/ShutterStock

מה אנשים לא יעשו בשביל להיראות צעירים יותר? חלקם יעברו ניתוחים קוסמטים, אחרים ינסו כל מיני תרופות סבתא ויאמינו להבטחות יקרות שסוכני מכירות יזרקו לעברם, והכל רק בשביל להעלים כמה שנים מהפנים. כמו בהרבה דברים בחיים, מסתבר שהפיתרון לעור צעיר ומתוח קרוב אליכם הרבה יותר ממה שחשבתם. במטבח שלכם.

עוד בנושא:
כך תבצעו ניקוי רעלים יעיל
חדש: משקה שיגן עליכם מהשמש
מה לאכול כדי לשפר את מראה העור?

אגוזים
עשירים בויטמין A ואומגה 3, אגוזים נחשבים למקור מזין וחיוני לעור. האגוזים יוצרים מעין קרום עשיר בתוך העור ששומר על הלחות ועל הגמישות הטבעיים ומונע מהקמטים להופיע ושומר את העור זוהר. 5-6 אגוזים לא קלויים ביום והעור שלכם מסודר.

אופציות: אגוזי מלך, שקדים, פקאנים, זרעי פשתה, אגוזי לוז

פירות וגרגירי יער
מקור מצויין לחומרים נוגדי חימצון, סיבים, מינרלים וויטמינים, וזה בערך כל מה שהעור שלכם צריך כדי להשאר צעיר. החומרים נוגדי החימצון שומרים על הדם נקי וכך בעצם מגבירים את הקליטה של החומרים המזינים אל הגוף ומחזקים את מערכת החיסון הכללית בגוף.

אופציות: אבוקדו, אוכמניות, קיווי, אפרסקים, פטל מלון ועוד.

סרדינים כבושים. ברני ארדוב
מלאים באומגה 3. סרדינים כבושים/ברני ארדוב

דגים
בדגים כפי שבוודאי רבים מכם יודעים יש הרבה חומצות שומן מסוג אומגה 3 שתורמים לגמישות העור, מה שתורם להפחתת הקמטים. לאומגה 3 יש השפעה אנטי דלקתית והיא עוזרת לפגעי עור כמו אקנה ואלרגיות.

אופציות: סלמון, סרדינים, מקרל ופורל.

ירקות ירוקים
חומרי חימצון שמונעים את התקמטות העור, ויטמין C,E ובטא קרוטאן נמצאים בהרבה מאוד מהירקות הירוקים העליים. הירקות הירוקים לא רק מסייעים בסילוק רדיקאלים חופשיים אלא עוזרים במניעת סרטן, מחלות לב ודלקות מפרקים. בעלים הירוקים מצויה חומצה פולית שתורמת להובלת החמצן בדם. חוסר בה יכול לגרום לאנמיה ובכך לגרום לעור הפנים להראות חיוור ועייף.

אופציות: תרד, שעועית ירוקה, ברוקולי, כרוב ניצנים, מלפפונים וקייל.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
קינוחי שוקולד לחג האהבה. אפיק גבאי
שוקולד מריר. ההפתעה הכי טובה לעור הפנים/אפיק גבאי

דגנים מלאים
דגנים מלאים לא מכילים רק חומרי חימצון אלא עשירים בוויטמינים, מינרלים, חלבון וסיבים. חשיבותם של הדגנים המלאים במניעת מחלות לב והורדת הכולסטרול היא כבר עובדה ידועה, וכשאתם מרגישים טוב מבפנים, זה גם גם משתקף החוצה.

אופציות: שעורה, שיבולת שועל, דוחן ואורז מלא

שוקולד
זה בוודאי יפתיע אותכם אבל מסתבר ששוקולד מריר טוב לעור הפנים. במחקר שנערך ב-2006 גילו חוקרים כי שוקולד מכיל תרכובות של חומרים נוגדי חימצון שיוצרים טקסטורת עור טובה יותר ומפחיתים אדמומיות.

אופציות: שוקולד מריר 70% ומעלה וקקאו.

אוכל לבן. ShutterStock
יוגורט. עוזר לעור מבפנים ומבחוץ/ShutterStock

יוגורט
עשיר באשלגן, סידן ומינרלים, יוגורט נחשב לטיפול חיצוני ופנימי מעולה עבור העור. יוגורט ומוצרי חלב דלי שומן מספקים חלבון רזה, סידן וויטמין D שעוזרים לבניית העצמות ולחיזוק הגוף בכלל ותורמים לניקיון הרעלים ממערכת העיכול.

אופציות: מוצרי חלב רזים, יוגורט וחלבון

מים
כ-70% מהגוף שלנו הם מים, לכן זה לא מפתיע שלנוזל הבסיסי הזה שיוצא מהברז של כולנו יש כוח גדול על איך העור שלנו יראה. 12 כוסות מים ביום ואתם מסודרים עם עור חלק, מתוח יותר וזוהר.

אופציות: רק מים!

אילוסטרציה. ShutterStock
תה ירוק. עדיף על קפה/ShutterStock

תה ירוק
אם אתם מהטיפוסים שחובבים קפה, כדאי שתדעו שלמשקה הממכר יש השפעה שלילית על עור הפנים שלכם ועל הוויטמינים בגוף שלכם. תה ירוק לעומת זאת מכיל חומרים נוגדי חימצון וידוע בהשפעה החיובית שלו על העור. התה הירוק שומר על הגמישות של העור, מונע קמטים ומחקרים אף גילו כי הוא עוזר במניעת סרטן העור.

אופציות: תה ירוק, תה שחור ומיצים ללא סוכר.

שמנים
שמן נשמע כמו מוצר לא בריא, לא לגוף ולא לעור, אבל בפועל אם בוחרים בשמנים טובים הם יכולים להועיל ולסייע בשימור העור. שמן הזית מסייע לגוף בקליטת וויטמינים A ו- E שמסיסים בשומן ומצעירים את העור. כפית שמן זית כל בוקר, גם מונעת מחלות כמו סרטן ומחלות לב וגם טובה לעור.

אופציות: שמן זית, שמן חמניות, שמן שומשום ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully