וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספא שיחזיר אתכם לתאילנד

שירלי אכסלרוד

8.8.2014 / 9:58

מדור חדש יספר לכם איפה משחררים שרירים תפוסים, היכן מלוטפות רקמות עמוקות, איפה מקבלים נעימי בגב, ובלי שכל זה ילכלך לכם את התחתונים בשמן. והשבוע: עיסוי בארבע ידיים

ספא שבע. שרון רביבו,,
חשבו על הכל/שרון רביבו,

מה: טיפול Ki Sama (הרמוניה) בארבע ידיים, המשלב מגוון טכניקות ומתבצע עם חמאת שיאה, בספא התאילנדי החדש Sheva.

בפרק הקודם: דיקור סיני ועיסוי בכולה

Sheva הוקם על חורבות הספא הקודם במלון, סייבקס הפונקציונלי ונטול הריגוש, וכל כולו פאר תאילנדי מלכותי, מהודר ואותנטי. עיצוב המקום - הריהוט, אביזרי הנוי (התכולה הגבוהה ביותר של פילים מעץ למ"ר), המדים של המטפלות - וגינוני השירות הגיעו בייבוא אישי מתאילנד, ויחזירו אתכם לזיכרונות הביקור האחרון שם, בהנחה שהצלחתם להתארגן על מלון פאר מהוגן ולא על גסט האוס מוכה כינמת בקוואסאן.

איך היה? מינה וטיק, שתי מטפלות, ארבע ידיים, דאבל פלז'ר: הטיפול נפתח בשטיפה יסודית של כפות הרגליים בקערת מים חמימים ויאללה, לעבודה. בעוד טיק מייבשת בעדינות את המרווח שבין הבהונות, מינה מפנה מהמיטה את המגבת המקופלת היטב ואת הפרחים שהונחו עליה במרווחים סימטריים מושלמים. אחרי כמה מתיחות, משיכות ולחיצות, מתחיל עיסוי יסודי ועמוק בשמן וחמאת שיאה, בטכניקה מערבית למדי, והתחושה מוכרת. בזמן שמינה עובדת על העורף הדואב, טיק מכפכפת את השוקיים, ובעוד מינה לשה את הקרקפת בנחישות, טיק כבר עוברת למעוך את הגב התחתון. כיף.

ספא שבע. שרון רביבו,,
על גבול הקיטש/שרון רביבו,

החוויה הוויזואלית המרהיבה, על גבול הקיטש, והאטיטיוד השירותי עד אין קץ מצליחים להאפיל על הטיפול עצמו. והרי לכם דוגמה: ברוב המקומות מבט ממיטת הטיפולים דרך החור המיועד לראש מגלה רצפה כעורה, פרקט עם כתמי שמן או את הבירקנשטוק של המטפל. כאן חשבו ממש על הכל, והניחו במרכז התצפית קערה ובה פרחים צפים. כמו כן, תשכחו מסמול טוק עם המטפלות, גבולות התפקיד מאפשרים רק חיוכים מוגזמים וקידות עמוקות.

בסיום הטיפול תשוגרו אל חדר המנוחה הנמצא ממש על קו החוף, ושם תוכלו להשתרע על אחת הספות, לשתות תה ולכרסם עוגיות בעודכם בוהים בנוף המרהיב של הים התיכון ובתיירים שלוקי השמש בדרכם אל הים וממנו, שאינם מודעים כלל לעיניים המזוגגות המביטות בהן מהצד השני של הזכוכית הכהה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ספא שבע. שרון רביבו,,
אטיטיוד שירותי עד אין קץ/שרון רביבו,

תנאי שירות: בשיפוץ היסודי של "שבע" שודרגו גם המלתחות. בכניסה תקבלו מנעול ללוקר, חלוק וכפכפים לבנים במידת הרכות הגבוהה ביותר הידועה למין האנושי. בכל אחד מתאי המקלחת ממתינים לכם מוצרים של Moroccanoil ומגבות צחורות. באזור הלוקרים מחכים ספסלים נוחים ושולחנות רחבים עם מכשירים מייבשי שיער. זהו פחות או יותר. מי שזקוק לקרמים, לממרחים כאלה ואחרים או לאביזרים נוספים – שיזכור להביאם מהבית.

כמה: טיפול ב?4 ידיים - 770 ש"ח לשעה. יתר הטיפולים – מ?450 ש"ח לשעה.

איפה: ספא Sheva, מלון הילטון ת"א.

שורה תחתונה: הדוניזם מושחת, חבל שלא בבאט, אבל עדיין זול יותר מטיסה לדבר האמיתי. הטיפול מוצלח, כל המסביב אפילו יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • עיסוי
  • ספא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully