וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך אפשר להעלים את השנים מעור הפנים?

פיור לייזר בשיתוף מערכת וואלה

2.7.2014 / 17:44

אם פעם כדי להראות צעיר ולהיפטר מהקמטים הייתם צריכים לעבור ניתוח פולשני ותקופת החלמה ארוכה, היום תוכלו לקבל את הפנים החלקות שתמיד רציתם בלי התערבות בלי כירורגית ובלי סכין

אילוסטרציה. ShutterStock
אפשר גם בלי לערב סכינים/ShutterStock

מי לא רוצה להראות צעיר מכפי גילו? בעולם של היום שבו המראה והגיל תופסים תפקיד מרכזי, לעור פנים צעיר ומתוח יש חשיבות ולא רק בפן האסתטי. אם בעבר הדרך היחידה להצערת עור הפנים והחלקת הפנים, הייתה שימוש בסכין מנתחים, היום קיימים לצד הקרמים והמשחות גם מכשיר חדשני להצערת העור שאינו דורש התערבות כירורגית ואף מראה תוצאות מיידיות.

עם השנים, הגוף שלנו מאבד מהגמישות והחיוניות שלו, וזה לא סוד. ההידלדלות במאגרי הקולגן, החלבון העיקרי בעור, מדלדלים גם את עור הפנים. התוצאה: עור לא גמיש וללא חיות ועודפי עור, בעיקר באיזור הצוואר ומתחת ללסת שחושפים את הגיל האמיתי שלנו. עודפי העור הם לא רק תוצאה של הזדקנות ורבים מאלו הפונים לטיפול הם אנשים שאיבדו משקל רב בעקבות דיאטה שעשו.

אחת הבעיות המרכזיות בניתוחי הפנים, מלבד הפולשנות, הצלקות ותופעות הלוואי, היא המראה המלאכותי שנוצר בפנים. "המראה המופתע" שמעטר את פניהן של נשים רבות מסגיר את העובדה שסכין מנתחים נגעה בפניהן, כך שגם אם ינסו להסתיר את העובדה שעברו ניתוח מתיחת פנים, יהיה קשה להכחיש את זה. הניתוח שכולל תהליך החלמה ארוך, לא מעניק טיפול לעור עצמו, כך שהמרקם שלו נשאר נוקשה ואף מצריך טיפולי השלמה לאחריו, כמו הזרקות מילוי.

מיני ליפטינג - חידוש ומתיחת העור

ה- ENERJET הוא מכשיר חדש ומתקדם שמותח את העור ומחדש אותו באמצעות ייצור מוגבר של קולגן ואלסטין, וכל זה נעשה בתהליך טבעי שאינו פולשני. המיני ליפטינג מטפל בעור עודף באיזור הפנים, הסנטר, הצוואר והידיים, והוא מושלם לטיפול בעודפי עור לאחר הרזייה ובסימני מתיחה. המכשיר שמופעל באמצעות לחץ של אנרגיה קינטית מחדיר לשכבות העמוקות של העור כמות גדולה של חומר טבעי המורכב בעיקר מחומצה היאלורונית. החומר נספג לתוך העור, מעניק לו לחות ואלסטיות וגורם ליצובו ומתיחתו בהליך טבעי שאינו משאיר סימנים. שיטת הטיפול הזו מתאימה גם לנשים בגילאי 30 שמעוניינות לעצור את הזדקנות העור ולתחזקו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכנה לטיפול מיני ליפטינג במרפאת פיור לייזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בניגוד לניתוחי פנים, מרקם העור לאחר הטיפול משתנה ותאי העור ממשיכים להתחדש. הטיפול מתאים לכל סוגי העור, לכל הגילאים ולכל העונות, והתוצאות נראות לעין כבר לאחר הטיפול הראשון. למחרת הטיפול כבר תוכלו לחזור לשגרה ללא תופעות לוואי וללא זמן החלמה. והחלק הכי טוב - תוצאות הטיפול רק הולכות ומשתפרות לאחר כמה חודשים כיוון שהעור ממשיך להתחדש בתהליך טבעי.

גם אתן רוצות עור חלק ללא ניתוח?

ניתוח למתיחת פנים

בניגוד למיני ליפטינג, ניתוח למתיחת פנים נעשה בהליך כירורגי, פולשני ומצריך זמן החלמה ארוך. ניתוחי מתיחת הפנים מתתחלקים לשניים: ניתוח מלא כולל הסרה של עודפי עור ומתיחה של רקמות החיבור בפנים, וניתוח חלקי שכולל חתך באיזור האוזן ומתיחה של העור הנפול. לאחר סיום הניתוח מוזרק שומן עצמי למילוי הקמטים והחריצים, שנלקח מהבטן והירכיים של המטופל. בשני המקרים מדובר בהליך שמותיר צלקות ואינו טבעי עבור העור, לכן התוצאות שיתקבלו מצריכות תחזוקה נוספת והזרקה של חומרי מילוי ולחות.

ניתוח מתיחת הפנים אינו מתאים לכל אחד, וחשוב להתעכב על כך. לפני הניתוח נעשות מספר בדיקות כמו בדיקות דם, אקג ואף בדיקת עיניים. בנוסף, בודק הרופא המנתח את מרקם העור, גמישותו ואת עומקם של הקמטים. חל איסור לעשן כמה שבועות לפני הניתוח והמטופל אינו יכול לצרוך תרופות לפניו. משך הניתוח הוא בין שעתיים לחמש שעות ולאחריו נדרש המטופל להשאר לילה להשגחה. בשבועות שלאחר הניתוח סובלים חלק מהמטופלים מחוסר תחושה בפנים, ומסימנים כחולים. תופעות הלוואי של הניתוח עלולות לכלול במקרים נדירים גם פגיעה בעצבים שבפנים, הופעת נמקים וצלקות מעובות.

קרמים ומשחות

בעשורים שלפני הטיפולים החדשניים שנכנסו אל חיינו, קרמים היו הפיתרון להעלמת קמטים. בפועל הם לא ממש עשו את העבודה ועל הדרך רוקנו לנו את הארנק.כיום עם התפתחות המדע כבר ניתן למצוא קרמים שיכולים להועיל במעט. בקרמים החדשים תוכלו למצוא פפטידים, שמעלים את יצור הקולגן בעור ועוד מרכיבים נוספים שממצקים ומתפיחים את העור. הקרמים יעילים בעיקר לאלה שהפנים שלהם עדיין חלקות וצעירות. לאלו שפגעי הזמן כבר מראים את אותותיהם על הפנים, הקרמים יתגלו ברוב המקרים כלא יעילים.

שינוי תזונתי

זה כבר לא סוד שמה שאנחנו מכניסים אל הפה שלנו משתקף גם בגוף, והעור הוא אחד הסממנים הבולטים שמושפעים גם מבפנים וגם מבחוץ (שמש). נטורופתים ממליצים לוותר על המזונות המעובדים, סוכרים, קמח לבן, סיגריות ואלכוהול. אז מה כן תוכלו לאכול בשביל לשפר את מראה העור? ירקות פירות דבר ראשון. במיוחד אלו הכתומים והירוקים שעוזרים לבניית הקולגן שנחוץ לגמישות של העור. גם קטניות, דגנים מלאים, אגוזים בוטנים ודגים יוכלו להחזיר לעור שלכם את הברק, אבל למרבה הצער לא יוכלו להחזיר את הזמן אחורה.

מה לאכול כדי לשפר את מראה העור?

הכתבה הוכנה בשיתוף פיור לייזר

  • עוד באותו נושא:
  • קמטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully