וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק הפשוט שיעצים את ההתפתחות של ילדיכם

2.11.2017 / 8:02

רוצים לתרום להתפתחות של ילדיכם? הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא פשוט לתת להם לשחק. מיכל הראל, מרפאה בעיסוק, מציגה משחק פשוט ויעיל לפיתוח היכולות הקוגניטיביות בגילאים מוקדמים

ShutterStock

כל הורה רוצה להעצים ולהאיץ את תהליך ההתפתחות של ילדיו בשנים הראשונות. אחת הדרכים היעילות וגם המהנות ביותר לעשות זאת היא באמצעות משחקים שמגרים את המוח ומפתחים אותו בצורה הטבעית ביותר. מיכל הראל, מרפאת בעיסוק במכבי שירותי בריאות, עוזרת לכם במשימה ומציגה דרך נהדרת לעשות זאת – בעזרת משחק של קופסה בתוך קופסה.

עוד בנושא:
הבאתם את הילד לעבודה היום? הכתבה הזאת תעזור לכם
כך תבחרו ותסדרו את הקלמר של ילדיכם
איך לבחור את התיק שהכי מתאים למבנה גופו של הילד?

הראל מסבירה כי משחקים הם תחום העיסוק העיקרי של הילד, ובהחלט ניתן לרתום אותם להתפתחותו. משחק של קופסה בתוך קופסה מסייע לעשות זאת בכמה מובנים. ראשית, מדובר במשחק סנסומטרי, שמפעיל כמה חושים בו זמנית – ראייה, שמיעה ומישוש. שנית, זהו משחק שמלמד את הילד כישורים ספציפיים. המשחק גם מאפשר חקירה וגילוי של התכונות של הקופסה ואפילו מסגל יכולת של פתרון בעיות.

כדי להעצים את התרומה של המשחק להתפתחות של ילדיכם, נסו לתת לו לבנות מגדל מהקופסאות, ולמצוא שימושים נוספים לפריט זה. אם לדוגמה הילד ייתן לבובה לשתות מהקופסה, או ישתמש בה לצרכים שונים, הוא יפתח את גם את הדמיון ואת החשיבה היצירתית.

מערכת וואלה! News בשיתוף מכבי שירותי בריאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully