וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יודעים אם הנזק הפיך": הצעיר ששתה מסיר שומנים בג'ירף משחזר

הסועד במסעדה בתל אביב ששתה יחד עם חברתו משקה לימונדה שנמהל במסיר שומנים עדיין מאושפז בבית החולים ומתאושש מהפציעה. "אני לא יכול לאכול בכלל, לא יודע מתי אשתחרר", אמר לוואלה! NEWS. לדבריו, בכוונתו לתבוע את הרשת בעקבות התקרית

צילום: דוברות איכילוב

ארטיום ווסטרוילוב, בן 25, שאושפז ביום חמישי האחרון במחלקה הכירורגית בבית החולים איכילוב שבתל אביב, לאחר ששתה כוס לימונדה שנמהלה במסיר שומנים במסעדה "ג'ירף" שבעיר, עדיין מתאושש מהפציעה ושוהה בבית החולים. "כואב לי מאוד בקיבה, שורף לי בכל פעם שאני לוקח שלוק של מים", סיפר היום (ראשון) לוואלה! NEWS. "אני לא יכול לאכול מוצקים בכלל, רק נוזלים, וגם זה בקושי, ובעיקר אני שותה מים. לא יודע מתי אני אשתחרר מכאן וגם אם אשתחרר בקרוב, הרופאים אמרו שאני צריך כל הזמן להיות במעקב ורק עם הזמן ידעו עד כמה הכוויות חמורות ואם הנזק בלתי הפיך".

ביום חמישי שעבר שני סועדים, ווסטרוילוב וחברתו, ומנהל המסעדה, פונו באמבולנס לבית החולים לאחר ששתו את המשקה המהול. ברשת עדכנו כי נציג שלהם מלווה את הפצוע לאורך כל אשפוזו, אך ווסטרוילוב, ששכר את שירותיו של עורך דין ומתכוון לתבוע את המסעדה, זועם על התקרית המבהילה. "אני מנהל מסעדה בעצמי, אני יודע איך הדברים האלו עובדים. איך מגיע מסיר שומנים לבר? לא הגיוני, זה פשוט לא עובד ככה", קבע. "למזלי אני בן 25 וספורטאי לשעבר, אבל אם זה היה קורה ללקוח בן 60 הוא היה גמור. אני מאוד כועס, הייתי מצפה ממסעדה כל כך ותיקה שתחזיק צוות מקצועי. טעות כזו לא יכולה לקרות".

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי שלקוחות שתו מסיר שומנים: הסועדים לא חוששים להגיע ל"ג'ירף"
ההרעלה בג'ירף: מה קורה לגוף כשבולעים מסיר שומנים?

מגדל אשפוז ע"ש תד אריסון, מרכז רפואי סוראסקי, בי"ח איכילוב, תל אביב. ראובן קסטרו
"עוד לא ברור מה יקרה". איכילוב/ראובן קסטרו

הוא שחזר בפני וואלה! NEWS את השתלשלות הערב: "ישבתי עם החברה שלי ב'גי'רף' בפעם הראשונה, והזמנתי לימונדה. איך שטעמתי את המשקה הרגשתי שמשהו לא בסדר. חשבתי בהתחלה שהברמן התבלבל והביא לי כוס אלכוהול עם לימונדה וביקשתי מהחברה שלי שתטעם". חברתו, ששתתה גם היא מהלימונדה, הבינה מיד שמשהו במשקה לא בסדר.

"פניתי לברמן כדי שיטעם אבל הוא לא רצה, ואז הגיע מנהל המסעדה. התלוננתי על הטעם המוזר של המשקה והוא שתה. הבנתי שהוא דיבר עם הברמן, והראה לו את המכל, ומיד הם הבינו שזה מסיר שומנים ולא לימונדה", סיפר. "בשלב הזה התחלתי להקיא בלי הפסקה, הרגשתי מאד רע, גם חברה שלי. מנהל המסעדה נסע על האופנוע לבית החולים, אותי פינו באמבולנס".

לדבריו, "הבנתי שהמנהל אושפז במחלקה שלי אז הלכתי לבקר אותו. התנצלתי שהוא שתה בגללי מסיר שומנים, כי לא היה לי מושג. אבל אני כבר לא רואה אותו פה, הוא כנראה שוחרר. אצלי עוד לא ברור מה יקרה".

מרשת ג'ירף נמסר: "רשת ג'ירף מחבקת את הנפגעים באירוע המצער. הרשת, באמצעות מנהלת בכירה הנמצאת מסביב לשעון בבית החולים, מלווה את הנפגעים מהרגע הראשון ומטפלת בכל צורך או אמצעי שיכול להקל ולזרז את תהליך ההחלמה, ותמשיך ללוות אותם בכל הדרוש עד להחלמתם המהירה והמלאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מצפה ממסעדה שתחזיק צוות מקצועי". ג'ירף/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully